lördag 26 juni 2010

3 timmar, 6 samtal.

Den som kommer hit med en falafel eller pizza är guld värd! Det är för väl att jag har potatis å sånt men lite riktig bakismat hade inte suttit fel!

Jag kom på en grej till jag ville dela med mig av! Jag orkade bara gå ner till Nya Varvet, sen bestämde jag mig för att ta spårvagnen istället. Inne i busskuren på bänken sitter en liten pojke (läs: 18ish) med midsommarkläder skymtades under den stickade tröjan och finskorna korsade i glaskrosset på marken framför honom. Bredvid pojken står en Untouched rosébox, huvudet hänger ner mot bröstet och hans blonda hår täcker ansiktet. Konstaterande: Den lilla pojken har fått lite för mycket att dricka och blev lite trött medan han väntade på spårvagnen hem till sin lilla säng.
Det roliga är att när jag själv går på spårvagnen och den börjar rulla iväg så sitter han kvar! Sovandes. Jag skrattade till och funderade på hur många spårvagnar han skulle missa innan han vaknade/väcktes av någon. Stackarn! Kan ingen åka dit och kolla om han sitter kvar?

1 kommentar:

  1. Hahaha klockrent! han hade nog fått en liten touch för mkt av untouched! så förrädiskt!

    SvaraRadera