torsdag 15 april 2010

JAG ORKAR INTE MER!

Har precis haft ett litet utbrott framför Mirrhe, hon skrattar åt mig och klappar mig på axeln. Vad an detta utbrott då?
  1. Våran toa har ryck och låter hela tiden
  2. Skolan tar KÅL på mig
  3. Vårat sjukt tråkiga och jobbiga arbete som vi har kämpat med i en vecka nu, finns inte kvar! DET ÄR BORTA! Detta är antagligen mitt fel då jag klantat mig med sparandet och det nu är ytterst lite tid kvar. GAAAAAH!
  4. jag inte komemr hinna gå ut emd er på lördag (om vi itne möter upp ute, Linn fyller nämligen år idag och det ska firas på lördag)
  5. Jag har världens sämsta och opedagogiska lärare på världens mest oplanerade kurs.
  6. Jag är trött...

Snälla möt oss på lördag så har jag något roligt att se fram emot. Snällasnällasnälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar