lördag 6 mars 2010

Men det var inte så bra ändå...

(nej jag spammar inte bloggen)

utsikterna för denna lördagskvällen: först får jag äta gårdagens tacosrester (iofs rätt gott) i ett ensamt hus för alla spelar bowling eller är hos vänner eller sånt. sen borde jag duscha. sen får jag se melodifestivalen. AV VAD?????????????????????? JAG HATAR MELODIFESTIVALEN. Jag har sett alla andra filmer på alla tv-kanaler. KUL LIV.



update: kände att jag inte orkade posta ett till inlägg...ehehe. men alltså LANDET BRUNSÅS på svt är fan askul! man lär sig lite och garvar rätt mkt, ni borde verkligen se det. speciellt AVSNITT 6 där Erik ska lära sin son äta lever. så jäääävla söta så jag vill typ gråta! naw. fast jag kan ju varna för att man i vissa stunder känner att man måste bli vegan pronto. jag har liksom inte ens velat äta kött förut...nu vill jag inte äta typ ägg heller längre. fast det är inte sååå farligt, det är nog mest jag som är klen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar