lördag 6 mars 2010

En analys

Här sitter jag och är uttråkad så därför gick jag in för att checka statusen på den här bloggen och min andra. Så jäla konstigt att jag en dag på min andra konstiga och tråkiga blogg i början februari har typ 80 unika besökare...what? liksom no big deal-inlägg eller nått och då kan man ju tänka att nån länkat nånstans men...eeh jag kan inte hitta nått och ingen har ju som vanligt kommenterat något. så jäla weird. när fick jag 80 vänner? oklart.nu

Kan ju även passa på att meddela att den här bloggen har si så där 15-30 unika besökare per dag. woho. eller nått. en stor familj ändå? fast jag fattar inte riktigt vilka som skulle kunna vilja läsa den här bloggen förutom vi...och vi är ju inte ens 15 typ. jävla konstigt det här med statistik. liksom "här sitter jag i övre kalix och fastar i den här bloggen?" eller typ 3 läsare från Indien. Vi har väl inga okända i bröder i Indien? Don't get it. Puss och korv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar