måndag 1 mars 2010

Did you give the world some love today, baby?

Det är så dött här. Det gillar vi inte. Så - SAKER SOM HÄNT SEN SIST:

- Vi va på weekday-partyt förra fredagen. Sinnessjukt gödh lokal och folket kändes snyggare än någonsin tidigare. Vin och ramlösa dracks. Sedan gick vi hem och somnade framför Coco avant Chanel.
- Slapphelg x 1000.
- Lyssnat sönder denna:

- Låtit DENNA spelningslista gå på repeat
- Och väldigt mycket på DENNA med :) *lycklig*
- Pluggat
- Låtsas plugga men egentligen bara bläddrat runt med mina 25 tumblrfavoriter och därför skaffat EN EGEN.
- (Denna är mest till Pehå) Köpt lite mer godis bara för att få en till sån hiiiiiimla söt burk från hemköp, fast i rosa istället för blå. Fan jag måste visa så ni förstår vilken det är!

Gif Created on Make A Gif
Åhsåfin. Så fick ni en sån hääftig gif-animation på mig med. Underbart. Till bla Jörans körv så kan jag ju meddela att eftersom allt finns på internet så kan man göra sånt hör skitenkelt via makeagif.com. klicka på bilden så har du halva inne.

NEJ. PUSS PÅ ER. Måste plugga så jag kan se 18e bond-filmen på tv ikväll.

update: HAHA alltsåååå...jag är halvvägs igenom DENNA cd som moviestar fanns på och jag känner mig typ lycklig. den är sjukt dålig men jag kan ändå inte låta bli att le och må bra. det känns som sommar. som sjuttiotal (som jag antagligen hade älskat) och som att vara med sina vänner och som kärlek. underbart. det här ska jag lyssna på i sommar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar