fredag 5 mars 2010

fan va fin bloggen e ändå, ja blev lite lycklig av o se den.

annars e ja lite bitter sen en sisådär kvart tillbaka när ja läste meddelande från ph att dom e på koh tao o dyker o har träffat anton o co. O så e far o son i london hos son, o dottersonen vet inte om tid finnes till far o så frittz som e sjuk o län son har dratt o fan. Ja har typ världens tråkigaste helg framför mig, men kanske hakar på kombo på fäzt imon. O så får ja hålla tankarna på stockholm nästa helg!

yeyy. där har ni ett helt meningslöst inlägg!

ensam gödhis

3 kommentarer:

  1. JAG VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET. ALLTSÅ MISÄR SKALLEN AV ALLT. idag är jag ännu lite bättre men är ju fan svag fan och kommer inte orka räjva eller kanske ens gå ut och crasha på nåns soffa...MISÄRHELG.

    rip våra gamla liv

    SvaraRadera
  2. hahahah! oj de kändes plötsligt som att de va någon som tog allvarligare på dethär än jag! ja e lugn o fin nu, även om ja ska va hemma o försöka bota en så sjukt enivis förkylningsjävel, kanske e de för alice o alva har treårskalas imon. Ja vet liksom att de kommer bli party denna helgen.
    ttt hursomhaver. PEEEEEEEEEEPPPP inför nästa helg. Skallen.

    SvaraRadera
  3. hahaha ja sååå illa kanske det inte var. men det är lite av slappis grej att överdriva. de va ju en soft kväll... men jävlar va uttråkad jag blev (och är) jag satt och försökte plugga till melodifestivalen sen sket jag i det och streamade boston tea party och landet brunsås sen försökte jag sova. kul liv. fast jag blir glad av mina spelningslistor iaf :D

    SvaraRadera