onsdag 10 februari 2010

vaknar på fel sida..

finns de nåt mer irriterande än o vakna av att alla e hemma o uppe o springer o ockupperar köket?? dagens viktigaste mest gödha värdefulla stund e liksom morgonen mellan 8-12. då ska man va totalensam, ha köket alldeles för sig själv, lyssna på vilken radiokanal man vill o ALLA delar i GP till sitt förfogande I VILKEN ORDNING man vill! och inget äckligt smaskande från nån annan familjemedlem! o inget onödigt snack. o ABSOLUT inget som kräver att man kommer me vettiga argument!! mamma drog t.ex. just upp värsta diskussionsämnet om hennes skola o typ va dom står för blablabla.. hon höll inte me dom iaf o ville fråga mig vad ja tyckte.. ..(jag me mina ögonlock vilka ja inte lyckats öppna än)?! ba. gäsp. låt . mig. och. min. hönökaka . va. ifred.

tack. och GÄSP

så nu e ja lite förbannad sådär på morgonkvisten o skäms lite smått över min 12-åriga reaktion.

2 kommentarer:

  1. Shit jag kan inget annat än sönderhållamed!! Speciellt om smaskandet och tidningsdelarna. fyfan dödsstraff känns milt i sammanhanget.

    SvaraRadera
  2. w o r d. "mig & min hönökaka"
    man borde ha varsitt kök helt enkelt? eller 5 gp?

    SvaraRadera