onsdag 4 november 2009

Onsdag

GE MIG EN FADDERSON!!

Igår väntade jag på spårvagnen i 40 minuter i stället för 3 minuter. Jag hade mina rosa gummistövlar på mig. Dom hjälper tydligen bara mot regn, inte kyla.

Idag skulle jag ställa in min cykel i cykelförrådet som vanligtvis är en komplicerad procedur. Smal & skev trappa, mörkt, dörr som öppnas åt fel håll. Brukar alltid sluta med blåmärken, smutsiga kläder eller en cykel & väska som slått knut på sig själva... Idag hade någon försökt bryta upp dörren så den gick inte att öppna. Om dom ville sno cyklar undrar man ju varför dom inte tog min med meslås som stod på framsidan...

Jag har ont i ryggen och sår (av tandläkar-röntgen) i munnen men annars är allt bra!
Halvvägs till helg fast jag jobbar på lördag å snart är det jul!

Jag gillar familjen!

Kärlek från Sladdis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar