onsdag 4 november 2009

Blod & motorstopp & annat pissigt

Idag har jag varit en förbannad son.

Tog hojen till körskolan utan o tänka på att de tydligen e så FÖRBANNAT kallt nu förtiden?!?! Av vad?? Jag cyklade fort som fan för o hinna in o värma mig en stund i körskolans enda rum innan lektionen, men möts av en stressad Göran som börjar hetsa med att ja e 10 min sen?! Av vad? Då går tydligen min lånetelefonsklocka fel!! orka. såå hinner typ inte ens snyta mig förrän vi sitter inne i bilen. Uthärdar en grymt tråkig dubbellektion (ja e så sjukt icke-road av bilkörning).. (avstickare: vi kommer het plötsligt in på att han kör me dig också PH o ba.. "aha, det e hon som snackar film hela tiden!" kul åsido.) nåväl. som grädde på moset ska ja cykla hem sen.. o då e det (hur det nu ens går) ÄNNU kallare.. så det börjar fuckin blöööda på mina händer!! Av vad?! Av kyla!!

/Hatersonen

3 kommentarer:

  1. hahahaha :D Tokroligt!

    Jobbit för dig dock.. blöda om händerna, av vaaaad?!

    SvaraRadera
  2. fyyffaaan! orka börja BLÖDA av kyla?! vad är detta? fucking sibirien?

    SvaraRadera
  3. BLÖÖDA??!!!nä fyfan, det är dags att hälften kommer hem o tar tag i ett o annat!

    SvaraRadera