tisdag 17 november 2009

Man ska va glad

Jag är glad för

1. Jag är kär.
2. Jag har hittat så jävla bra ny musik.
3. Jag hittade ett par hela svarta strumpbyxor i min garderob.
4. Jag ska nog till Stockholm imorgon.
(tradera måste bara un-blocka mitt konto först. Jag blev lack*)
5. Jag åt avokado idag.


* Jag hann skriva "jag är glad för:" innan jag gick in på tradera för att buda lite på tågbiljetter men sen när jag skulle logga in så skrev jag fel LOGINkonto 4 ggr så då spärrade dom skiten. AV VAD liksom? I get it om man skriver fel lösenord = logik. Men fel loginkonto? Herregud give me a break! Så nu måste jag vänta innan jag får logga in rätt igen. Braa, men jag är glad ändå. För jag tvingade mig själv att skriva den här listan så då blev jag glad igen :D Sweet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar