tisdag 17 november 2009

GLAD

Sladdis insisterar så håll tillgodo!
Just nu är jag glad för att:
1. Jag har haft världens underbaraste långweekend i sthlm med mina kära bröder och farsa (saknade nåra stycken dock!)
2. Min systeryster sitter på bussen på väg hem till mig just nu
3. Party musik pumpas i högtalarna
4. Jag har gjort ett jättefint (enligt min mening haha) kollage idag i min stora ram med massa underbara bilder och minnen
5. Jag satt å kom inte på mer än 4 saker att vara glad över å blev deppig över det men så kom jag att tänka jag har ett inspelat avsnitt av gossip girl som jag inte sett ännu å blev glad över det, så jag blev glad över att jag blev glad å glad över att jag kom på en 5e grej att vara glad över. Nu e jag jätteglad.
Svammel från Snillesonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar