tisdag 20 oktober 2009

Tristess

H J Ä L P

Tråkigt! arbetslös - no shitt for me! dör av tristess. Vädret suger skallen så man blir ju inte motiverad att gå ut. Man kan inte åka till stan får då bränner man pengar. Sen tänkte jag måla, men då fattas det tavelduk och tuschpennorna är slut (i dom fina färgerna i alla fall) och kretivitetslusten dog när jag råkade plocka ut diskmaskinen. Osexigt.
Har ont i ryggen med. Läsa är fan tråkigt, det händer inget liksom. Förutom i boken då, men så kollar man upp så sitter man i sitt rum och allt är som vanligt så tänker man "jaaahapp, kul". Och allt är städat och klart. Det finns inget att planera. Tv är tråkigt. Filmerna har man sett. Och nu har jag tröttnat på Internet med.
Typ. Ocoolt.

Det har gått en dag sen jag jobbade sist. Stabilt.

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH D Ö R. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH VAD I HELVETE VAD SKA MAN GÖRA?!!!! Så går man ut ändå men så bara bajs. BEEN HERE DONE THIS SOM FAAAN. FOCCKING SHITT.

3 kommentarer:

  1. Du kan ju alltid leta lokaler... ehehe

    SvaraRadera
  2. jag har tappat hoppet för mänskligeheten

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHAHAH! livet e faan hårt ibland

    SvaraRadera