tisdag 20 oktober 2009

Breaking News

Ärade medlemmar av/ur/från? Familjen, nu lägger vi om systemet här si ni.
Ni har fått ett mail, där ni har fått en inbjudan om att bli skribenter på FAMILJEN (seriös shitt)
Ni trycker på länken, ni skapar ett NYTT googlekonto om ni inte redan har ett (inte det vi använt hitills dåå alltsåå nejnej) utan med eran mailadress & så väljer ni eget lösenord. Sen kör vi!

Ni måste bli admins med så typ alla 20 kan ändra layouten & helt vårdslöst ändra allt som inte passar än själv. Det kan ni bli genom att vi gör er till det (för tillfället jag eller sportfar, moahaha) eller så loggar ni in med den gamla mailadressen och fixar det själva..
*eget meddelande till sportfar* - nu kan du ju ändra lösemordet om du vill ha ett eget sas...
Så fixxare säjj! Det här blir muccke bättre för då kan vi enklare se vem som skriver vad
(inte för att det är så svårt att hålla reda på om det är mig eller pehå typ men ändå *PIK PIK* skriv mer!!)

puss

just det, om jag inte fått alla mailadresser rätt, sååå fixat!

8 kommentarer:

  1. Jag fattar inteeee. Förvirrande for sure!
    HJELP

    SvaraRadera
  2. Läste mailet. jättejättejobbigt. Jag orkar inte skaffa google-konto. Vad vill dom?!
    blodsockerfall

    SvaraRadera
  3. hahaha okej skit i det då, du kan ju fortf använda jörans, tänkte bara att de va gödhare på de här sättet men kanske inte. annars äre ju verkligen asenkelt men låt gå allt låt gå!

    SvaraRadera
  4. Måste jag göra ett google-konto?

    SvaraRadera
  5. oh fancy, jag har redan ett google-konto tror jag? eller menar du att joet_n är mitt google-konto? för jag har en gmail-adress också :)

    SvaraRadera
  6. Varför ska vi ändra? Och om jag redan har min blogg, måste jag göra ett nytt konto hit eller?

    SvaraRadera
  7. Frittaaaan vad har du gjort?! :D
    Blogger for Dummies lektion TACK

    SvaraRadera
  8. HAHAH omg ni är otroliga

    jöran du har ju din joet_n så whatever? lär ju funka med g-mailen med iofs, testa om du orkar? vavetjag

    julia för oss blire asmkt enklare tycker jag, för vi när vi loggar in på blogger så får du båda bloggarna som du kan skriva i, du bara trycker på länken i mailet & loggar in med din mail som du använder till hometown, sen kan du iofs logga in med joet_ns & göra dig till admin med...

    pehå ja? du måste ha ett googlekonto för det..
    men vafan upp till er? ja bryr mig inte egenetligen

    SvaraRadera