söndag 11 oktober 2009

Till attack!

Idag har jag... typ slappat sönder&samman! Tagit kort på migsjälv avdäckad i sängen med gårdagens alldeles för tuperade hår och kollat på bilder från när vi gick ut i utklädningskläder och shakade ass på ett superserri kostymställe!

Om jag fick 1 miljon skulle jag....Dela det lika med familjen. Alltså 90% till mig och 10% till er mina bröder och fädrer!

En vardagskväll spenderas helst... med skratt & mat! och en familj, såklart !

Just nu vill jag...veta vad ni håller på med ute i världen & dricka mer kaffe!

När jag har 5 minuter över... så kör jag en handtralla....! NÄÄÄÄJ. Då ser jag till att jag har 5 minuter över till (: och äter en sked med smör.

Skeda är... SÅ JÄVLA GÖÖÖÖDDDHHHH SÅ MAN DÖR !

Familjen är... KÄRLEK. (Och fucked up och splittrade på hela världsklotet)

Festivaler är... alkohol!!! (och hultan, och "söthjärta" och pierre och inget tält och ösregn och en flaska whisky och polarbröd med mjukost och nudlar och strokes och backyard babies och kent och en skrikandes malin och paris hilton tatueringar och en gigantisk böghög på mig)

Alkohol är... festival!!!! (ångest om det blir för mycket och jävligt party i lagom mängder!)

Kärlek är...FAMILJEN. (och skeda, och familjemiddagar och "AV VAD?!"-kommentarer och flummdidumm och musik och MAAAAT, jag är hungrig, och barracken + lite 9E och allt möjligt och MINNEN!)

/Loste sonen!

1 kommentar: