söndag 11 oktober 2009

Bb-sonen

Idag har jag... lärt mej rumänska, pumpat ut take-away-koppar med kaffe och smoothies i långa rader, toastat mackor, vart så jävla trevlig och skämts över att ja klippte min lugg själv igår lite väl kort så jag ser ut som 12 och ett halvt. osså har ja handlat jättebillig mat på Costcutter o hade ändå inte råd så kunden före mej GAV MEJ EN PUND! FAST ja sa NEJ! o sprang för att hämta ett billigare paket pulversoppa, men när ja kom tillbaka till kassan hade hon lämnat en pund på bänken. FYFAN, va vill krama henne 10 gånger och hade hon haft en SON så hade ja kramat honom med!

Om jag fick 1 miljon skulle jag.... tänka att det var asmycket pengar o en komma på att det inte var det. sen hade jag köpit londonbiljetter till hela familjen o bjudit på all alkohol jag kunde hitta o mysat till det rejält! sen hade ja gjort nån skitfräck resa. en del kunde få gå till några behövande, däribland familjen, men bara de blodsbundna, dvs fädrer o söner, annars hade det nog inte räckt för ja måste köpa en lap top också!

En vardagskväll spenderas helst... den spenderas antagligen som en lördagkväll eller med frugis eller familjen i en säng pratandes om livet. det gör inget om god mat är inblandat.

Just nu vill jag... träffa familjen

När jag har 5 minuter över... kommer jag ihåg att jag är skittrött och deckar

Skeda är... lika med att ligga som ett PÖZZEL. det är fint o typ det mysigaste som finns i hela världen

Familjen är... det finaste jag vet

Festivaler är... så jävla gödh så ordet gödh inte ens smäller tillräckligt högt för att beskriva GÖDHHETEN på fenomenet FESTIVAL! VEM KOM PÅ DET?!

Alkohol är... en förädisk, oberäknelig, omdömesbedragande, minnesskadande, kaloririk och farlig brygd som alla älskar för den e så jävla gödh

Kärlek är... vackert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar