söndag 13 september 2009

många sms senare

Vi tänker på dig Pehå, men just nu struntar vi i det och tänker publicera gårdagens många smskonversationer!

Fritte till Pehå & Peter : Jävlar vad mycket poliser det är här på medis! Vi ska vara glada som inte åkte fast! Full! Så jävla inte nykter :) Hahai!

Pehå till Fritte: Hahaha, om man blir glad av rödvin :D Jag är glad om du är glad! Se upp för poliserna. Det är klart vi har tur, vi har Jesus på vår sida.

Fritte i mms till Pehå: Hahahaha, jag är ful! Jag är full! Haha haha, inte bra vi har gått vilse! Vem e Jesus?

Pehå till Fritte: Hahaha, ja det är du! Vi med skulle jag tro! Nej! GPS är svaret. Du är rolig!
Peter till Fritte: Haha, skjutsar ni idag också eller bara cykelfylla?


Fritte till Peter: Vi är gåfylla! Herregud! Haha, jag hittade en borste. Haha, jag skriver med ett öga!

Fritte till Dannie: I just saw a magic unicorn!

Jöran till Fritte: En helsvart mms-bild. Hahaha jag garvar sönder! Vad gör ni egentligen?

Jöran till Fritte: Okej det där var en bild på ditt sms till Pehå!

Biffen genom Frittesmobil till Pehå: Jag älskar dig! Jag fick bajs på huvudet!

Pehå till Fritte (Biffen): Hahaha, älskar och gapskrattar åt dig!

Peter till Fritte: Haha, jag blir raggad på av bögar hela tiden! Helt galet men sjukt roligt!

Peter till Fritte: Vi festar emd Shitdisco!!! De är polare med Steve Aoki!

Peter till Fritte: Fanfanfan! Så helt sjukt! De spelar Shitdiscos nya osläppta material i ett ockuperat hus! Alla är sjukt goa! Ahh!

Peter till Fritte: Gud vad alla knarkar!

Vi kan då vi!

KÄRLEK / Sthlms-sönerna!

3 kommentarer:

  1. haha en oförglömlig heldag det var :D /peter + malin

    SvaraRadera
  2. hahahah OMFG!! kompisar med steve!! :D :D För övrigt så kan man ju snabbt notera att Jöran INTE fick nåt svar på sina sms..

    SvaraRadera
  3. hahahaha men jöran! vi va mest förundrade på vad du svamlade om! (jag undrar fortfarande för övrigt...?)

    SvaraRadera