söndag 13 september 2009

ajfklanfkaeirn

Det är lika bra att dampa loss när ilskan är färsk!!!
FY FAAAAN!!! Verkligen cp GAAAH!! Jättejättearg! Tårar i ögonen och kokande inombords jag ORRRKAR INTE!!!!

Fittjävlakuk ficktjuvshelvete har tagit min mobiltelefon!!!!!!!!!!!

"3:an kommer om 4 minuter tjoho" Väl på spårvagnen var det tojt med folk och väskan dinglar längs höften. Kanske inte det bästa tänker jag och lyfter fram den framför mig. Men hoppsansa väskan är öppen! Och hoppsanFUCKINGsa mobilen är borta!! Inom 3 minuter har jag spärrat simkortet och ett nytt kort kommer på tisdag. JAG VAR INTE ENS FULL!!!

Jäääävligt jobbigt är det i allafall. Okej att mobilen är borta shit happens, men det blir så många konsekvenser av det! Först 50 spänn för nytt simkort, sen kan jag inte nå någon, ingen kan nå mig (Facebook for sure), jag har absolut inga nummer, ingen väckarklocka, måste förklara för styvpapi att företagets mobil är putsväck, försöka låsa upp min rosa mobil och få den att funka i Sverige!! Jättejobbigt!!! Jättearg!! :(

Godnatt!

/Sladdis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar