fredag 11 september 2009

Friday Im in love, always

Frittan, då vet jag ang äpplena men vi ska ha räkkalas ändå. Headern är superfin!! Bra gjort! Vad tror du om fler "10 frågor" och liknande för att få våra övriga familjemedlemmar mer aktiva?

Anyways, efter en lugn dag i växeln har jag inte bara ätit knaprig persika, pumpat körkortsteori och nynnat på Friday, Im in Love utan även bläddrat igenom Cosmopolitan x antal gånger.

Jag hittade en intressant notis vid namn "Jag ♥ Rosa?". Där stod det att det finns en biologisk förklaring till alla rosa-galna tjejer i världen. Äntligen, tänkte jag och började läsa.

Under, typ, stenåldern var kvinnans främsta uppgift att leta föda.

Däribland bär. Mogna bär. Rosa-röda bär. Tada!
Synen förbättrades (magiiic) så att man bättre kunde spana efter de rosa bären bland de gröna bladen.

Vi gillade bär, vi gillar rosa, så enkelt var det med det!

/Sladdis

1 kommentar: