fredag 11 september 2009

citycitycity!

Såja! Förlåt, men jag har liksom inte riktigt orkat/haft så mycket att skriva här (antagligen mest inte orkat, för saker att skriva finns alltid). Inte coolt, men nu kommer ett litet inlägg iaf!

Jag ÄLSKAR att bo centralt! Finns det något bättre? Ja, att bo vid havet, men iaf.
Imorse till exempel, då hade jag lite tid över innan jag skulle till skolan (där jag kanske har skaffat mig en till vän) och då gick jag förbi H&M på vägen till tunnelbanan och handlade lite och nu på eftermiddagen ringde Lillis (familjekompis) och undrade om jag kunde hämta hennes plånbok på centralen och självklart kunde jag det, 5 minuter dit, 5 minuter där och sen 5 minuter hem. Klart på en kvart! Hur bra som helst!

Kärlek från dottersonnen som bara trivs bättre och bättre i hufvudstaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar