fredag 7 augusti 2009

men vi har väl faktiskt läget under kontroll.....?

Nja! Det är tur att jag har kalaset tillsammans med Pehå iaf. Hon verkar ju se det hela extremt positivt iaf. Jag känner mig lite tveksam till det där med läget under kontroll. Visserligen har vi bakat allt och gjort en hel del av maten, men det är ju en hel del saker som ska göras imorgon också. Jag tror iof att det är städningen av mitt rum som jag är mest orolig över, antagligen mest därför att jag vet att om jag väl vörjar städa där så finns det så mycket småsaker jag kommer ta tag i. Tur iaf att både Pehå och Dannie är här imorgon och fixar allt! Familjemedlemmar kan man sannerligen lita på.

Sen ska jag även passa på att gratta en kär broder i efterskott! "Allt ska man tydligen behöva göra själv" kläckte hon precis ur sig här i köket. Men Grattis sladdis! 20 år och allt! du är en pärla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar