torsdag 13 augusti 2009

Bli aldrig som oss, bli värre!

Idag har jag:

- Jobbat över skallen för det var sååååå mkt post! Jävlar anamma säger jag bara. Och så där i misären när man inte kommer ut på sin lelle tur förrän 12 typ så river jag upp handleden på en brevlåda! FOO REAL! Asså emo-sidan. Det började blöda. Tog det som ett tecken på att posten inte ska va så kul ibland.
- Jag överlevde. Det blödde inte så jättemycket. Det gjorde ont men livet & jobbet blev inte lättare för det så därför avråder jag er alla för att göra liknande hemma. Det är ingen idé.
- Legat och stirrat upp i taket i 10 minuter för att det inte funkar att scanna in mina slutbetyg vilket behövs i mitt sk cv för det är det enda dom möjligtvis skulle kunna gå på.
- Kliat mig i ögonen. Dom är röda.
- Fått ännu mer panikångest inför att jag i höst/vinter antagligen kommer tillbringa min största tid på golvet. Stirrandes upp i taket.
- Inte cool.
- Nu flyr jag in till kalaset & försöker hitta ett liv.

/ F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar