måndag 13 juli 2009

Stabilt

Jahaja. Dog precis av tristess så jag släpade mig ner till dattan. Trots att jag bara borde sova... Jag gick opp i ottan idag & gick till jobbet, där jag mådde helt jävla underbart bra. Sen gåre några timmar & jag tror att jag får mitt hungersryck som jag brukar få när jag jobbar innan rasten. Då mår jag fruktansvärt illa, men det går över på några minuter... Men icke så där "står" jag i 45 min med världens kramper i magen. Orkade stå i 10 sek sen satte jag mig ner & pustade ut så allt gick typ hälften så snabbt som det brukar & jag mådde piss.

Sen gick jag till chefen & sa att dehärgårinte jag kan inte stå upp jag måste gå hem.
-"Jahaa...är det säkert?...Tog hultsfred kål på dig eller?...Jaja du kan verkligen inte stanna?"

NEJFANNEJ! Jag kan inte stå upp men de kanske går bätte & cykla runt då...vafantrorom? Och bra att han inte fick mig att känna mig lite skyldig om de där med hultsfred, men vafan?! så va inte fallet...t-t-t

Svammel.nu // Fritz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar