måndag 13 juli 2009

A milli

Tänkte bara på en sak... Fan va artister & band har samplat random & roliga & jävligt bra låtar i sommar!
Lykke Li körde Lil Waynes A Milli på P&L, likaså gjorde Petter på Hultan. Sen körde han även The Cures Love Cats & Timbukt körde nån låt (kommer inte ihåg vilken) i Billie Jean-tappning på både P&L & Hultan. Det är änna gött det.

För övrigt så kastades jag just känslomässigt tillbaka nått halvår sisådär när jag satte på Lil Waynes Tha Carter III för det påminner mig om hiphopen & när jag cyklade dit med Mrs Officer i öronen...tider det!

/ Frittan (vem annars i Familjen Gödh lyssnar på hiphop...skulle ju iofs va jöran eller biffen då? Om jag har er på min sida vill säga?...eller Dannie som pumpar Petter hela tiden...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar