måndag 23 mars 2009

kaputt

ojojoj ni förstår inte vad jag har gått igenom den senaste veckan! Råkade tappa dotan i marken förra tisdagen. Plockar upp den, sätter på den och upptäcker att skärmen är vit/randig. Paniiiiiiik! Hejdå e-biljett hem, internetbank så att jag kan komma åt mina cash och diverse annat som man gärna vill ha. Plus att tha computahhh typ är min käraste ägodel. Kunde inte sova natten efter :( hahahaha orka pga en dator men ångesten va inte nådig! Kändes inte heller superlockande att meddela päronen att studentpresenten var ett minne blott... Men, det visade sig att de "bara" var skärmen som va trasig så $200 fattigare har jag nu min käraste tillbaka.

/sportfar

ps. saknar familjen

4 kommentarer:

  1. Skont att hora att dattan fungerar och att du ar okej! Saknar dig sonder och samman! Ge oss mera update pa hur du har det!!!

    Pussar fran Sladdis!

    SvaraRadera
  2. ah herregud! det hogg till i mitt hjarta nar jag horde detta....tur for den att den lagade sig! t-t-t-t teknik sager jag bara!

    KERLAK! <3

    SvaraRadera
  3. aaaajjj i plånkan! fyffaaan! jens o jag sitter o langar den brutala medlidelsen, en dator, det låter jävligt ytligt, men faaaaaan vad det kan kännas i hjärteroten!! nåväl, vilekn sjusärdeles tur att lyckan är återställd vänen min. kan du inte langa en update om allt annat där borta i NY, jag saaaknar dej. PUSS

    SvaraRadera
  4. åh tack för medlidandet! Det värmer ska sägas. Ohja, en update ska infinna sig här snarast! Janne jag tycker för övrigt att en liten hemmaplans/pre-london update skulle kunna sitta fint också!
    <3

    SvaraRadera