torsdag 5 februari 2009

ett bittert svenskt melankolist inlägg var på sin plats!

Jag har fått en uppmaning om att "blogga skallen av mig!"
Detta kommer icke ske, p.ga 2 anledningar.

1) Min motivation = NOLL. Vet ni varför? (Nej, det gör ni inte). ALLA mina vänner har lämnat eller SKA lämna mig. Mestadels för mitt favorit land Aussie, OZ, Australia eller bara "Australien" i folkmun. Några drar till det lite mer sofistikerade London. Huvudsaken är: IM STUCK HERE BY MYSELF. Dessutom går jag i skolan.... Nu gråter jag.

2) JAG FATTAR INTE HUR BLOGSPOT FUNGERAR!!!!!!11 Jag vet inte ens om jag skriver ett inlägg nu och tro mig, jag har hållt på i tjugo minuter innan jag ens tog mig hit.
Med lösenord och hotmailadress är jag en adminstratör och skulle kunna radera denna gödhiga blogg och konvertera mera till blogg.se. En SVENSK (jag är inte rasist, men svenska saker på SVENSKA är lättare att fatta) blogg.
However ni har skrivit för gödhia underbara saker så jag gör det inte. ENBART DÄRFÖR.

Just nu sitter jag och dricker te med en begagnad tepåse. En äckligt jobbig kärleksfull katt i knät. Underbar utsikt över avgasspottande trafik och grådisigt väder. DOSNT IT SOUNDS LOVELY, EY?


Okej, bitterheten är ett faktum. but hey, you know me.
Det som får mig på bättre humör är att ni gödhar skallen av er i aussie och förhoppningsvis lär urbefokningen sjung och dansa till mora träsk! :)

ÄLSKAR ER.
/Den namnlöse sonen. (Beckaboo)

2 kommentarer:

  1. becka min älskling!!! du tar en resa till lnd efter studenten! då ska dert firas som det aldrig firats förr! jag lider skallen av mej med dej, men ändå tjena, du har ju redan varit jorden runt baby! dont cry det löser sig! <3

    SvaraRadera
  2. Nååå misären e här, men lyssna på din vise bortbytarbror. Å vi måste ju ha nån som håller ställningarna i götet medan vi andra åker å underhåller övriga världen (nåja) :D
    PUSS!

    SvaraRadera