lördag 25 februari 2012

Oj

Herregud Familjen. Igår ballade det ur: Jag skulle tvätta bort mitt smink och gjorde samma procedur som man gjort i några år. Men när det kom till ögonen så var det nått som blev fel... Det sved till som in i helvete jag kastade bort bomullsgrejen & slet ut linsen (man kanske borde ta bort dom innan? whatevs) kollar på flaskan med ett cp-öga skriker till, börjar gråta sköljer som in i helvete då jag inser att på flaskjäveln står det inte eye make-up remover utan fucking nagelborttagningsmedel. AV VAD. Bara för att jag höll på att berätta en story samtidigt så jag inte tänkte på vad jag gjorde och flaskorna ligger i samma låda. Nu gör dom inte det längre utan ligger ca 2 mil ifrån varandra. Men idag kan jag se - PRISA GUD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar