onsdag 11 januari 2012

Lekhus

Fan Familjen. Får nästan lite dåligt samvete att jag inte hetsade er att komma på smygläsningen av filmfestivalens program igår. Hade ni sagt nej hade jag tjatat för FAN va sköj & bra det var. Men tiden gick och jag glömde av att hets-smsa er. Iaf - jag jobbade så hann inte höra några filmtips men stämmningen var tiptopp & en snubbe med namnet Andy Balcon spelade med band och det var så jäla grymt!
Sen gick några av oss vidare till jazzklubb på Nef och nu kanske ni tänker - vem är jazz? Och jag svarar att fan inte VAR det jag, men nu är den tiden förbi. Är helt såld. Så vi hängde där & drack vin & babblade med bandet som sedan spelade på den öppna scenen och det är alltså det ni ser här ovanför! Sveinbra. Bara lyssna.
Så puss och förlåt för att jag inte tjatade på er. Jag LOVAR att tjata på invigningsfesten & avslutningsfesten OCH alla kommande år.

1 kommentar:

  1. åååååh det där hade ju ja velat gå me på!!! synd att man va på creddigare ställen då...teneriffa

    SvaraRadera