tisdag 13 december 2011

Depressionspepp

Raderade precis ett inlägg som låg uppe i typ 3 timmar så nån kanske hann läsa ändå. Jag kom på att det kanske var lite väl hetsigt om det blev officiellt oficiellt eftersom jag skrev det i studens hetta och då vet vi ju hur det kan gå och hur det ser ut med ord tagna ur Familjens fulaste ordförråd.

Dessa ord kan dock sammanfatta vad som stod:
Upp läggs ner, min eventutbildning läggs ner, Upp suger, GP suger, kommunen och politikerna i Gbg suger, världen suger, att bara dra från allt hade vart gött, en depression är nära i mitt liv och som droppen över körv brändes min lasagne.

Nu ska jag käka den brända lasagnen, knåpa ihop ett KILLING cv och börja spela typ trav i hopp om att vinna minst 80 000 så jag kan studera det jag vill. Hej.


5 kommentarer:

  1. KUK :( av vad känner jag spontant

    SvaraRadera
  2. what, va upp den där filmfestivalgrejen?!?!?

    SvaraRadera
  3. jaaaaaaaaaa! de va den som va den :( :(((((

    SvaraRadera
  4. nej skämt!! så det blir inget av det nu då? :S :(

    SvaraRadera
  5. fan DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD åt dom o alla svin som vart i dess närvaro!!!!!

    SvaraRadera