söndag 6 november 2011

Familjen!

Jag saknar er! Märkte det inatt när jag drömde att ni var på fest hemma hos mig (fast det va inte nin lägenhet men ändå min.. ja ni fattar) Jens, du och Gustav bodde på våningen under för övrigt! hahah guldläge. Iaf festen va så jäkla kul, antagligen för att familjen va samlad :) Och jag hade balkong, det kan eventuellt ha bidragit. Enda gången det blev dålig stämning var när len och janos tänkte sno ett par byxor från min granne (tvättstugan låg precis utanför min dörr i trapphuset av nå anledning). Det konstiga i kråksången var dessa byxor, de var ett par snygga, höga brallor i cheap monday modell fast ihopsydda i nån slags lapptekning av gamla handdukar i olika rosa färger och mönster. Av vaaaad? Det värsta va att när Len stod med dom i handen och bus i blicken så visste jag hur jäla snygga dom skulle va på henne men ändå sa jag "men måste ni sno min grannes byxor nu då?!"

Vi kastade kokta ägg på varandra också.

Nåväl.

3 kommentarer:

  1. Hahahaha! Åh va underbart! Önskar det va en sann-dröm! Själv drömde jag inatt att jag hade en diskmaskin som jag inte upptäckt förrän nu, blev så sjuuuukt glad också...kunde också fått va en sann-dröm ;)

    SvaraRadera
  2. haaaaahahahahahahah!!!!! fan ja saknar också er!!!

    SvaraRadera