onsdag 12 oktober 2011

Här vare ju dött...

Så jävla slappa.

3 kommentarer:

  1. hahahahahahahahhahaha, det här var typ det roligaste jag sett! Har typ suttit och bara tittat i 5 min, sista hunden alltså. va i helvete?? å första! jaaafanja! hundar <3

    Danni

    SvaraRadera
  2. hahahahahah! hur han bara märker att hunden släpas och bara lyfter upp den som om det händer hela tiden! å det här gjorde min kväll! önksar att jag sett det imorse! jag ska fan titta på det här varje dag!
    dannii

    SvaraRadera
  3. assååå jag kan inte sluta titta på dom!! Den första hunden är så himla underbar! lite småbusig, så han kan inte riktigt låta bli att titta upp lite efter att han trillat ihop, för att se om hunden som bet honom trodde att han faktiskt dött! Och den andra hunden blir typ lite lätt förvirrad när ägaren drar upp honom i kopplet och sen bara fortsätter som om livet vore en fest!

    SvaraRadera