lördag 3 september 2011

WTF

Detta börjar balla ur. Igår, innan vi hade träffat alla andra utbytesstudenter va vi (jag + kristina och hanna som också är från handels) i stan och bla fixade kanadensiska telefonnummer. Idag träffade vi hela högen av folk från alla over the world och kristina snackade med en fransk kille som tydligen hade sett oss när vi var i telefonbutiken å ba jag trodde ni va mamma och dotter (jag och kristina) å sen hade han svamlat nåt om att jag va helt liten så antagligen var det ju jag som var dottern och eftersom att kristina knappast ser speciellt gammal ut så måste jag jag IGEN ha sett ut som typ 12?!?!? AV VAAD??? Vad fan har hänt? Please skypa med mig på johanna.nilsson8 för att se om mitt ansikte har förändrats (föryngrats) eller om jag har fått väldigt mycket babyfett eller något för detta måste redas ut! Kan inte gå runt och se ut som en skolstartsivrig 5åring längre. Tips på bra åldringsknep? Börja röka?

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    SvaraRadera
  2. Skratta inte åt detta!!!

    SvaraRadera
  3. Hahah det spårar! Den där flygresan kanske va en tidsresa bakåt 10 år i tiden? Det va därför dom lura in er i business class, helt klart vad som hänt! Men förutom ålderstillbakagången så låter det som du triiiiivs iaf :)

    SvaraRadera