torsdag 8 september 2011

ohhappyday

Galet bra jobbdag:

-Får i uppgift att skriva två krångliga dokument på norska, jag har ingen aning om var jag ska börja eller hur jag ska gå till väga... Vad händer?? Jag hittar de här dokumenten färdigskrivna men bortglömda sedan tidigare och slipper skriva dem.

-Måste även skriva ett argsint mail till städchefens chef för att städchefen inte svarar på mitt mail trots att jag otaliga gånger har påmint honom om det. Vad händer?? Städchefen svarar på mitt mail medan jag håller på att skriva argmailet och jag behöver inte längre skicka iväg det.

-Och och OCH! Nu alldeles nyligen så stiger en helt ofattbart snygg besökare in i receptionen och bara står där och är snygg och pratar och småflirtar med mig. Dör. Svag i knäna och hyperhjärtslag. Det är nåt visst med män i kostym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar