tisdag 20 september 2011

första inlägget?

Jag fick bara ett släng att göra ett inlägg här! Det är väl på tiden, man får ju dra sitt strå till stacken så att säga och jag har ju hittills inte dragit så många strån här. Jag satt å funderade när jag läste alla era inlägg, blir detta mitt första inlägg? Så kan det väl ändå inte vara? Kan det vara det?

Jag tror faktiskt att jag gjort typ ett eller två inlägg förr.. Nåväl.

Det här är ju anledningen till att jag aldrig gör inlägg (gör man inlägg? jag blir så förvirrad..), jag vet ju aldrig vad man ska skriva. Jag har inget vidare intelligent att skriva och ingen dagens outfit att ladda upp.. Ska jobba på det, men här får ni så länge, kära familj! (hur faan lägger man in bilder..??)




Typ en dagens outfit?
Tröja: Gucci

1 kommentar:

  1. haha, nu kom inte mitt namn med, men ni förstår säkert vem det var som bjöd på de fina bilderna. Hur får man med sitt namn? När ni andra skriver så står det ju era namn.. :(

    SvaraRadera