tisdag 9 augusti 2011

Skamselinägg

Ojojoj. Min dator från tidigt 2000-tal crashade nångång mellan Gbg- och Osloflytt. Alltså runt oktober 2010 på en bred höft. I den hade jag ett enormt antal favorithemsidor inlagda som jag, metodiskt dagligen gick igenom. Däribland Familjebloggen, den heligaste av dem alla! Och tillsammans med datorns död föll också alla favoriterna i glömska. Och idag, av en jävla slump, hamnar jag i vår Bibel, vår Koran till dagbok och inser att jag fan har glömt (ja, jag skäms nåt så otroligt) dess existens!!! *högröd i ansiktet nu*
Här och nu delger jag er alla, att från och med nu, ska det bli ändring på detta. Jag lägger härmed in Familjebloggen som favorit med stort F på nytt.

Förresten! TACK för i lördags, lever på den kvällen än!
<3

2 kommentarer:

  1. herrejefflar! man kan ju bara tacka högre makter (gaudi) för att du hittade tillbaka!

    Å lörrrdagen, jajaaJA!

    SvaraRadera
  2. ÅH GÖTT. Och vi andra borde blogga mer? JAJAJA. Svär en ed med handen över Gaudís biografi.

    SvaraRadera