onsdag 9 mars 2011

Ulebergshamn

Det började tamejfan snöa IGEN! Av vad. Frågetecken.
MENMENMEN

Vad säger ni????? Stuga i Ulebergshamn i sommar nån vecka? Semester? 6 bäddar 3600kr/v under lågsäsong (v23-24 och v33 och framåt, annars 5600kr/v) 10 min till bad/strand och 15 min till Hunnbostrand. HEJAHEJA. Skyndaskynda. BRYDAR? (Bara brudar men om annat folk vill komma och hälsa på/tälta så låt gå? fast det verkar vara ont om gräs) Jag tänker: Bettan upp och sen äre bara viiiin, bad, sommar & fina tjejer. Tänkte på nått sätt att detta var billigare & lättare o planera än eurotrip/Barcelona eller så. Vad sägs. Endast seriösa svar.

5 kommentarer:

  1. ÅH gööödh! den enda stackars invändningen jag har: ja fick en satans katalog från sembo imorse, med VÅRAN lägenhet i barca o ja kände JAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJA ungefär

    SvaraRadera
  2. VÅRAN som i den ni bodde i under massimo dutti-eran?

    SvaraRadera
  3. nej. våran som vi bodde i i somras. förlåt, jag tänker att du va där

    SvaraRadera
  4. Den ensamme sonen11 mars 2011 kl. 15:42

    kul. (<3)

    SvaraRadera