måndag 21 mars 2011

Narnia och bloggdesign

Åh älskar min nya bloggdesign. Its fucking awesome. Borde kanske göra om här med? Får väl se om jag går bananas imorgon för nu ska jag gå o lägga mig o läsa sjunde och sista delen av Narnia. På riktigt. Så jävla mysiga, igår fick jag tom tårar i ögonen när dom berättade hur den elake gorillan lurade en åsna att klä ut sig till aslan o alla talande djuren blev så ledsna när den nye aslan var elak och om vi hade sett deras miner med slokande morrhår hade våra hjärtan brustit. Naw. Sötnötar.

Haha. Eeh. Bloggdesign och Narnia. Jag kanske borde skaffa mig ett liv?
FAST jag är på väg. På riktigt! Det är helt otroligt. Ska bara hosta fram 45000 först. I runda slängar. Nej, men seriöst jag är fortf förvirrad men nu är det iaf pga att jag vill göra allt och inte pga att jag inte vet vad jag vill göra. GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar