onsdag 2 mars 2011

Myror & fusk-döda djur

BTW: Lurade Myrorna idag. Eller lurade och lurade, men gick runt deras system lite eller va man ska sajj. Jag hittade någon slags tält/filtliknande poncho idag som jag tänkte att fan va gödh de hade vart. Sen så hade den ingen prislapp så då undrar man ju va dom kan tänkas ta för en sån. Efter en del ERFARENHET (höhöhöö) av secondhand prismärkning these days så tänkte jag att dom kan nog ändå ta nån 150lapp för det här, men nä, det vill jag inte betala. Men jag gick ner o frågade i kassa en tjej som antagligen jobbar med prismärkningen på vån4 (lite mer "utvalda" kläder för er som inte hänger där 24/7) och hon sa 145 kr kostaren! (bra gissat av mig ändå *stöddig körv*) Så sa jag "näjj. det går inte. Jag har 120 kr kontant de kan du få" Så sa hon "näjj. det går inte satt pris är satt pris o det satt en 145lapp här förut". Så då gick jag. Sen tänkte jag på den och ba "vafan en fin filt ändå" Så innan jag skulle till Saron idag så cyklade jag förbi myrorna igen o tänkte köpa den o så va de annat folk i kassan så sa jag att det inte va ngn prislapp på den (för jag hade hängt undan den) och då sa hon enkelt i kassan "65kr". Behöver jag säga att jag köpte den? Jag kommer vara snyggast i filt i vår.

För att göra en kort historia lång.

PS. Är det fel av mig att köpa en vit fuskpäls som
uppenbart är fejk? Svar innan klockan 16:00 imorgon uppskattas.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker faktiskt det ær okej med fuskpælsen. Ær inte superinsatt i hela fuskpæls-debatten dock, men låt gå?

    Ælskar nær man kan lura systemet :D

    SvaraRadera
  2. vafan finns det en fuskpälsdebatt nu också?! Räcker det inte med en pälsdebatt?

    SvaraRadera
  3. hahaha det finns nog faktiskt en. jag förstår varför. fast jag orkar inte bry mig så mkt, tänkte mer allmänt om det är gött med en vit en...kände mig som michaela forni när jag slängde på mig den. fast den är gödh. så jag köpte den så kan ju alltid sälja vidare den om jag ångrar mig!

    SvaraRadera