torsdag 31 mars 2011

jippie.

On my way to Göteborg!! Yay!!
Har hällt en halv flaska med mineralvatten över min dator, mobil (som dock ändå inte fungerar), dagbok, bok och viktiga (nu mera oläsliga) papper. Hej-jippie-jay!


Ingen fönsterplats har jag heller eftersom jag dök upp på stationen med en minut till godo. Jag har varit hemma hela dagen och varit sjukt rastlös men klarar verkligen inte av att packa förrän i sista sekund så då blev jag sen i alla fall.


En förkylning ligger nog och lurar i min kropp också skulle jag tro.


Trots att oddsen är emot mig ser jag fram emot en mycket
stressig men välplanerad helg.
Nu ska jag titta vidare på Youve got mail. 90-talsromantik är nästan (nästan!) lika charmigt som 50/60-tal. Meg Ryan är min nya bästa 90-talsskådis.
wohowooho photo booth!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar