söndag 16 januari 2011

hoho i stugan.

Sitter på kvällskvisten o funderar på hur man ska tolka de reaktioner som folk får vid uppvisande av vår älskade familjeblogg, men att garva lite lätt, eventuellt lite avundsjukt, utan o tänka "dom e dumma i huvvet" får väl anses som en okej reaktion?
Tänkte också passa på att lägga upp ett par gamla favoriter som ja hittade när ja började gödha:
Antoni Gaudí, född 1852 i Reus, död 1926 i Barcelona, var en arkitekt.
Son till en kopparsmed.
Gaudí dog 74 år gammal, överkörd av en spårvagn. Han hade då helt dragit sig undan offentligheten och var så illa klädd att ingen kände igen honom. En taxichaufför vägrade köra vagabonden till sjukhus och hans lik hittades till slut på ett sjukhus för fattiga. Vid begravningen följde halva Barcelona den populäre arkitekten till sista vilan.


Regler att följa om man är en sann medlem i Familjen Gödh

  1. Lämna aldrig en full kompis ensam med snigelsnor i pannan.
  2. Drick alltid allting med sugrör.
  3. Familjen före allt.
  4. Det finns inget recept för emergencysåser.
  5. Första pannkakan blir aldrig bra.
  6. Finns det hjärterum finns det skedrum.
  7. Aloe Vera hjälper mot allt.
  8. En son ska aldrig bita en far i armen.
  9. Du ska icke stjäla - utan att få ögonkontakt med expiditen först.
  10. Spring alltid dit du ska gå.
  11. Ät alltid hemmabakade kanelbullar med mjölk.
  12. McDonalds mjukglass ingår inte i det dagliga kalorietintaget.
  13. Alla utom Sladdis har prostatacancer.
  14. Du kan alltid skylla allt på New Aids/aids/dyselexi/astma/diabetes/tuberkolos/rabies/skinncancer/prostatacancer.
  15. Det ligger alltid ett BK eller McDonalds runt hörnet.
  16. Det är alltid värt att riskera livet för snabbmat.
  17. Lyssna inte på Per Gessle.
  18. Man får äta hur mycket glass som helst när man är sjuk.
  19. LÄEP
  20. Alla som inte dansar är blöta bröd.
  21. Lämna inte en kompis under vattenytan.
  22. Coca Cola är gott.

1.
PMS, PMS
hör dess bärsärkgång.
Saker som nu flyger runt,
en hel vecka lång!

2.
Nu är det mens igen och nu är det mens igen
och mensen varar väl en vecka
nu är det dags igen och nu är det dags igen
och dampet varar väl en vecka

3.
Hej, lingonvecka, ont i magen och låt oss gnälliga vara!
Hej, lingonvecka, ont i magen och låt oss gnälliga vara!
En liten stund, det va såhär, med mycket möda och stort besvär!
Hej, lingonvecka, ont i magen och låt oss gnälliga vara!


Martin är här,
och lyser frid på jorden.
Glädjen är stor,
i ett barns klara ögon bor den.
Martin är här,
i våra mörka länder.
Kom låt oss ta varandras händer,
när Martin är här.

KONSTIGT att ja inte fick julstämning i år, farsan föfaaan vart va årets julsånger?

Jag blev bara så jävla sugen på att spela Sims. Klockan är halv 10. Jag MÅSTE söka mer&fler jobb. Ingen sims. För i helvete.

Tänkte också uppdatera familj och andra intesserade(???) om att er ukrainska son blivit swept away av en kanadensare! Jag är helt o hållet handfallen och fattar ingenting. Vi har setts tre gånger fast det känns som vi känner varandra och hans kvaliteter är fan never ending. Så här kommer janos hemmagjorda lista på vad som kännetecknar veckans KAP:

*Han är sjukt ärlig och uppriktig, et var år sen jag mötte en ärligare människa, o det är inte ens en överdrift.


*Han kan prata känslor, UTAN PROBLEM, alltså het friktionsfritt. Han slår vilken tjej som helst.

*Osså e han helt snäll o rolig, sitter liksom på alla dom där klassiska, grundläggande kvaliteterna som brukar ge killar några extra poäng.
*Han är läskigt bra på att läsa folk, ser rakt igenom en och kan säga saker som täffar mitt i prick.

*Det verkar som han e typ minst 23 fast han bara e 21. Ukranier har alltid gillat mogna män.


*Sen är han bara helt breath taking största allmänhet
All together blir han så jävla sexig att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Jag har fjärilar i magen och det är roligt!

Färdigsvamlat! <3 /bb

För o nämna några. 
FINA FINA FAMILJEN
stolt far

6 kommentarer:

  1. har Jake läst dedär sista janos?

    SvaraRadera
  2. de e fantastiskt fint!

    SvaraRadera
  3. JA janos du måste visa jake! Å fan va gödh blogg detta är, måste uppdatera den lite mer bara... (typ jag)

    SvaraRadera
  4. Ååååh fint ska det vara! Det här behövde jag efter en piss-dag som idag. Yäy.

    Malins kärleksförklaring till Jake kan fan va de finaste på länge <3 finafina ni!

    SvaraRadera
  5. hahahah jag garvar o gödhar! min kärleksförklaring är ju verkligen ganska fånig men det skyller jag på att jag verkligen var head over heels när jag skrev det och typ inte visste vad jag skrev. "man tror att han är 23 men han är bara 21!" haha, ja jävlar, det är tydligen två VIKTIGA år som bidrar till en väsentlig skillnad i mognadsgrad. fast allting annat är ju faktiskt så himla sant <3

    Jag ÄLSKAR fan den här bloggen! ni är bäst <3 ja måste blogga mer!

    SvaraRadera