måndag 17 januari 2011

Baddaren och bronsbojen

Kära familjemedlemmar som är så kreativa och uppfinningsrika, vad kan man göra för sköj av sina gamla simskolemärken? Dom är typ fina? Jag tänker alá inredning alltså.
Den här varianten har man ju provat på förr å den känns ju inte så himla party:



Synd att dom är så jäkla små känner jag, men litar på att ni kan komma på nåt grymt. Hade ju vart tråkigt att slänga dessa märken som jag har tänjt min kropp till dess yttersta gränser för att komma över. Baddaren till exempel vill jag minnas krävde att man gjorde "kaffekokaren" under vattnet FEM gången. BLAND ANNAT!!!'

Här är de märken som finna att tillgå:
* Simborgarmärket (orange upplagan)
* Baddaren
* Bronsbojen
* Silverfisken (ha-ha)
* Guldfisken (yes, man kan levla i simskolan!)
* Superbronsfisken med krans runt sig
* Supersilverfisken med krans runt sig
* Svenska livräddningssällskapets märke i blått
* Guldgrodan (personlig favorit)


Snälla hjälp mig!!

3 kommentarer:

  1. ååååh dom är så fina, vi kan samla ihop allas o göra nått sköj...jag ska fundera hela natten på vad man ska göra med dom där fina ...eh pinalerna.

    SvaraRadera
  2. hahahh gödh fritz! det känns ändå som att dom har potential!

    SvaraRadera
  3. HAHAHA! gillar "ta ditt andsvar". Du kan använda de som knappar på nåt...? om det nu går... eeeh. det går nog inte. eller fästa de på en kedja o ha runt halsen o gå runt o skryta med! uhm... eller armband för den delen! eller de kanske passar att ha nånstans i badrummet..? äeh vaffan ska du med dom till?!

    SvaraRadera