måndag 27 december 2010

Rövbög

Jävla rövbögsstjärt anus. Damdamdam---- sjuk. Jag vill bara gå o hänga min kropp.
Jag hoppas o ber till gud att jag inte smittade er igår (förlåtförlåtförlååååt) isf :( Dock kände jag mig frisk igår (annars hade jag inte gått daah) men allt kom imorse, inte magsjuka utan influensa med sån feber när jag bara ligger och yrar/gråter/är major-misärig och inte vill träffa nån annan än min familj som tvingas ta hand om mig...

MISÄR
Nu missar jag:
- Massa lön (hade helt seriöst hellre cyklat ute i -10 än det här)
- Mellandagsreans start - omg.
- Häng med NARL & Co.
- Ev uppsatsen
- Ev nyår (sjukt mig långsamt)

Hell yeah att jag ska vara med på nyår men jag lär ju inte va på topp... Har iaf ätit för första gången idag nu. Yoghurt, fäzt.
Over and out - hoppas ni mår bra för alltid!

2 kommentarer:

  1. frida, jag lider med dig! har också fått den där influensandummagrejen!

    SvaraRadera
  2. Kuuuken har blandat sig i som vanligt... Må det gå över snarast!

    SvaraRadera