fredag 31 december 2010

Löfte

slappis nyårslöfte: lära sig svälja tabletter.

går på antibiotika och om det ska fortsätta vara världens ceremoni-kalabalik 3 ggr om dagen i 8 dagar till vetefan om jag kommer klarat. tabletterna är endast lite större än ipren (som jag nästan kan svälja utan problem) så vafaneproblemet? pappa fick dela första tabletten i tre bitar igår för jag i princip hyperventilerade av panik. jag blir inte mig själv när jag står med en klump av okänd vit massa i min hand och med ett glas vatten i andra handen. alla som känner mig vet, jag är inte den som stoppar i mig tabletter o piller o grejer utan problem.

annars kan jag ju skita i dom. fast jag har hört att man ibland kan bli bättre av typ antibiotika och sånt. kånstigt.


GOTT NYTT KÖRV ÅR FRESTEN!!! SES IKVÄLL :D Jag orkar ta mig ut. Kör på sitträjv om inte annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar