torsdag 23 december 2010

22 dec

Idag:

-har jag fått ett nytt jobb from 3/1 samt två andra jobberbjudanden.

-jobbade jag sista dagen på barnehagen och fick superbra omdöme/betyg mm.

-fick jag sluta en timma tidigare och ändå få betalt för hela dagen (24 barn och 11 vuxna, jamenvisst.)

-glömde jag plånboken hemma och fick besök av svindryga kontrollanter på trikken som gav mig
en räkning på 900nok (sms-biljetter finns inte och jag har giltigt kort...hemma)

-glömde jag även nycklarna hemma vilket jag kommer på när jag står utanför porten med gråten i halsen och det är -20.

-efter två misslyckade gråtsamtal (frysta mascaratårar överallt) till jessica & danni i Sverige får jag tillslut tag på lobos och hämtar nycklarna på hennes jobb. När jag väl kommer hem är klockan lika mycket som den skulle varit om jag slutat i tid.

-då var jag även ssssuperkall och stod i duschen en halvtimma för att få tillbaka normal kroppstemperatur.

-nu är jag hemma och har haft det superjulmysigt.

Kan dock inte riktigt bestämma mig över hur jag ska känna om denna dagen. Något kluvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar