fredag 26 november 2010

Jag är inte död och jag har inte glömt er

Ååååh! Jag har så dåligt samvete och kände att det kanske var på tiden med en liten uppdatering från de norska fjällen.
Först, kort och gott: jag saknar er! Det går inte att säga så mycket mer.
Det var ALLDELES för längesen vi sågs och jag vet att jag har mig själv att skylla till stora delar. Men det är inte okej! Inte det minsta faktiskt. Så om ni tar och packar era skidor och far upp hit skulle det göra mig sådär väldans glad. Tänk att ni ska till Oslo (det var ju inte så fasligt långt) och sen 2-3 timmar till. Det klarar ni galant!

Sen, hur är det med mig egentligen?
Jag är mig lik tror jag. Jag har fortfarande randiga tröjor, klänningar, rosetter i håret och äter alldeles för mycket godis. Jag träffar nya vänner titt som tätt, är övertrevlig på jobbet och hittar de mest komplicerade killarna. Jag har en vägg fylld med foton på er och den där andra familjen, jag har resabstinens och ingen riktig aning om vad jag vill med mitt liv. Förutom resa, jobb och journalistik, men i vilken ordning och när, det vet då inte jag i alla fall... Jag har en JÄTTEJOBBIG roomie, ett första hem som då inte är min lägenhet, åker bara skidor när det är riktigt fint väder, festar ovanligt lite och säger håndkler istället för handdukar. Jag vet inte alls när jag kommer hem för jag får bara schema för en vecka framöver, jag måste åka till Sverige om jag vill handla billig mat och billigt godis, jag lever i mina uggs och jag saknar!

Jag ska bli betydligt bättre på att uppdatera och jag ska köpa en ny kamera så det kan fotas lite också!

Ni är fina, kom ihåg det!

KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar