måndag 15 november 2010

Framåt utan framgång

Jag har 3 sidor kvar av min bajsbok som jag tvingat mig själv läsa ut tills imorgon. Den borde vara kul för den handlar om foto men det är fan bara ORDBAJS. Jag vill hoppa av skolan för det är så JÄVLA tråkigt och så jävla FEL (inte pga 1 enda bok alltså). Jag lär mig inte på rätt sätt. Så nu har jag varit irriterad i typ 2 timmar och fick damp på mig själv så jag satte ihop en spotifylista som man börjar garva av så nu kan jag bara hånskratta åt mig själv. Listan heter Jag behöver vård och om ni nångång får damp på er själva kan ni sätta på den.

3 kommentarer:

  1. I efterhand kan jag tycka att det här inlägget var en smula överdrivet och lite väl utlämnande men det spär väl på bilden som slappis får vi hoppas. Jag är lugnare nu i alla fall. :D

    SvaraRadera
  2. DEN ska ja lyssna på idag!

    SvaraRadera
  3. ps. det ordnar sig ska du se. alla hatar på vintern :)

    SvaraRadera