fredag 15 oktober 2010

Misär 2.0

Här sitter man ensam med beskedet att man ännu en gång inte fick ett jobb. tack och hej leverpastej. På en hundradels sekund känner man sig lite sämre och som att orken åkte ett snäpp ner på viljeskalan. Jäla schitt. Jag var rätt inställd på att inte få jobbet men fan vad man hoppades ändå. Men så gick det inte och nu börjar det kännas pinsamt att erkänna att av typ en miljon cv man lämnat ut och tre diljoner jobb man sökt kommit på endast 2 intervjuer där man fått 0 jobb. Fucking jävla pinsamma skitliv. Jag orkar inte vara mer missnöjd och leva ett okej liv. Vem fan vill leva ett OKEJ liv? Så jävla gay.
Nä, nu ska jag snyta mig och än en gång försöka hitta en mening med lifvet. Om det nu finns någon sådan. I guess not.


ÅÅÅH jag blir så JÄVLA irriterad, största anledningen till att jag inte får några jobb tror jag verkligen beror på (förutom att man inte kan glida vidare med kontakter) att jag inte har nån erfarenhet. men hur i HELVETE ska man få erfarenhet om man inte får chansen att visa att man kan och att man vill???!?!?!?? FAR ÅT HELVETE med allt. JÄVLA ONDA HELEVETESKUKCIRKEL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar