tisdag 12 oktober 2010

buss på villovägar som antagligen vet vart den ska

åka buss åka bil åka spårvagn.

På påväg till Oslo. Så här ser det ut:

Schleten.
Linnet fick jag av en kille vid namn Niklas på fullmoon-partyt på Kho Phagnang. Han tyckte vi skulle komma med och se på soluppgången men vi ville sova. Då slängde han en pizzabit (eller var det donut?) i väggen och skulle riva sönder linnet. Men bara för att donut-pizzan var kall och äcklig och linnet var fullt med fullmoon-färg. Jag tyckte det var onödigt att göra sönder linnet, då fick jag det istället. Han hade förlorat en vadslagning och färgat sitt hår oranget. Vi fick hans facebook.

Hösten är fin, synd att den måste vara så kall.

Väntar på att Desperate Housewives ska ladda klart å efter jag tittat på det borde det bara vara en timma kvar tills jag är framme!

Jag har en cptung (tyngre än Lloret2008) resväska, två stora träningsväskor och en "liten" väska med mig. Hur ska detta gå? Snälla snälla snälla stoppa oss inte i tullen jag orkar inte.

Jag kan lägga upp bilder på lägenheten när jag kommer upp. Så vet ni var ni ska bo när ni hälsar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar