torsdag 21 oktober 2010

bilkö

Påväg hem igen nu. Tack för swebus-wifi! Jag lämnade ett soligt men förfryst Oslo för ett snökaosat Sverige?? I chock! Det är bara oktober och jag har tygskor på mig.

Osloupdate: Jag har jobbat hela veckan och passat ettåringar! Söta men snoriga. Jag börjar lära mig lite norska -i alla fall på dagisnivå. Lägenheten är typ klar, nu är det bara upp till oss att måla och spackla...eheh? Annars är mjölk, ägg och SATSkort jättedyrt och småbarnen har smittat mig till förkylning med död hals å huvud. Måste kurera mig innan lördag.

Jag peppar också sönder för lördag, ska bli superduperfun!

Känner fö att the pressure is ooon vad det gäller körkortet. Fanihelvetejagdöravnervositetjagvillintegaaaahahjaehgjaghjl

Fö2: Kings of Leon-återfall!! Det gäller att efter första minuten av första låten på nya skivan känna fyfanvabra å veta att dom har lyckats once again

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar