onsdag 8 september 2010

what would audrey do?

Audrey Hepburn är min största idol! Paris Hilton kan, sedan länge, slänga sig i väggen.
Jag vill bli som Audrey Hepburn. Dricka mjölk ur martiniglas, se super-classy ut 24/7 och avsluta mitt liv med att rädda barn i Afrika!


Mål innan 2011: Se alla filmer (och Breakfast at Tiffany's typ 3 gånger till), läsa minst en biografi och en handbok i Hepburnology :D


Tänkte beställa en bok nuvpåengång men kan inte bestämma mig så jag tror jag struntar i't och tar mig en funderare!


PS I julklapp önskar jag mig den här bilden inramad och i stort format... It's nowhere to be found :/. Tomten fixar?

2 kommentarer:

  1. du vill inte ha den andra klassiska bilden när hon röker? finns på konstmuseet isf :) mucket fein

    SvaraRadera
  2. Nä jag vill ha den! Den den och bara den!

    SvaraRadera