tisdag 14 september 2010

Screw detox.

Jag klarade 6 av 7 dagar av detoxen. Tacos, ett glas vin och en stor godisskål på fredagen fick mig att ge upp. Jag är trots detta grymt nöjd. Några förändringar förutom stärkt karaktär vet jag dock inte om jag upplever. Låt gå. En merit att sätta på cv't problabla.

Imorgon ska jag kupa sushisjögräs och ris sen ska jag bli världens bästa sushikock! :D

Jag uppdaterade presentationerna --> Ändra det som ändras vills!

Jag är så pepp på helgen! Fick reda på att jag inte alls jobbade på söndag :D YAY! Nu kan man rösta hela dagen lång.

Dagens shoppingdilemma: En ny dator eller inte en ny dator? Jag har cashen just nu men frågan är vad som behöver gå till Oslo och körkortet. Och vilken datta man nu ska köpa..? (Macboooook?)

18 dagar till Oslo :)

GODNATT

2 kommentarer:

  1. jag fixade lite stavfel åt dig sladdis! o uppdaterade mig, minst höst är ju löst även om den inte är löst på rätt sätt... t-t-t

    :D

    SvaraRadera
  2. Så bra! Det gick lite fort där i slutet!
    Då så! Det är bra att du har bättre koll på dig än jag har!

    SvaraRadera